vrijdag 11 januari 2013

Pinterest

De draad weer opgepakt. De afgelopen weken wel af en toe iets gedaan maar niet echt fanatiek. Ik moest even afkicken van het beeldscherm.
De cursus website maken was behoorlijk intensief en ik heb menig uurtje achter de computer zitten turen. Hoe werkt een en ander? We willen de website goed vindbaar maken door Google maar daarvoor moet tekst weer worden aangepast, logo en header worden nog ontworpen. Wanneer de site online staat laat ik het weten.

Nu dus verder met 11 dingen:

Het pinterest account had ik aangemaakt maar me er nog niet in verdiept. Ik had al volgers zonder er zelf wat opgezet te hebben.

Nu staan er enkele foto's op. De foto's die ik vanuit de kinderbibliotheek op facebook zet kan ik ook in pinterest zetten. Het lijkt me handig om met mobiel wat foto's te maken en deze maar meteen te pinnen. Dit is echter hetzelfde als instagram.

Je kunt een en ander beter ordenen op pinterest door de borden. Verder lijkt het wat professioneler dan instagram, tenminste dit is mijn eerste indruk. Ik heb het nog niet uitgebreid vergeleken.

Hiernaast de link naar mijn pinterest pagina.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten